Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Rozliczenia
Przejdź do treści

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Fundacja Amber
Opublikowane według Amber w Bezpieczeństwo · 17 Styczeń 2014
Tags: Oh Deer!BezpieczeństwoFundacjaPomocyOfiaromWypadkówDrogowychKampaniaspołecznapomocwidoczność


Audi już od lat słynie z perfekcji w dziedzinie komfortu, elegancji, wykończenia wnętrz, a przede wszystkim z wysokiego poziomu bezpieczeństwa produkowanych przez siebie aut. Znaczącą przewagę w tej dziedzinie firma uzyskała dzięki systemowi Audi pre sense plus, który wykrywa zagrożenia w odpowiednim czasie i czyni jazdę bezpieczniejszą.



O sposobie działania tej inteligentnej technologii mogliśmy się przekonać dzięki kampanii reklamowej. Na głównych międzynarodowych lotniskach zostały zainstalowane billboardy. Z daleka można było przeczytać tylko niewyraźne nagłówek: „jedziesz. Jest ciemno. NAGLE: ” Im pasażer znajdował się bliżej ekranu tym wyraźniejszy stawał się tylko jeden wyraz: „Jeleń”!  Ten fascynujący efekt był możliwy dzięki zastosowaniu zjawiska fizycznego zwanego złudzeniem optycznym.
Client: Audi
Campaign Title: Audi –
“Oh Deer!”
Advertising Agency: thjnk, Hamburg, Germany
Executive Creative Director:
Armin Jochum
Creative Director:
Gerrit Zinke, Tobias Ahrens
Art Director:
Nicolas Schmidt-Fitzner
Copywriter:
Jan-Hendrik Scholz
Graphic Designers:
Christoph Mäder, David Lasar
Account Manager:
Gilles Scheuren
Film Production:
I MADE THIS, Dominic Repenning
Released:
January 2014


0
recenzje

Wróć do spisu treści