Użyj wyobraźni!
Opublikowane według Amber w Bezpieczeństwo · 4 Wrzesień 2013
Tags: Fundacja, Pomocy, Ofiarom, Wypadków, Drogowych, Jeden, procent, kamizelki, odblaskowe, Kampania, społeczna, noś, odblaski, pieszy, pomoc, rowerzysta, użyj, wyobraźni
Tags: Fundacja, Pomocy, Ofiarom, Wypadków, Drogowych, Jeden, procent, kamizelki, odblaskowe, Kampania, społeczna, noś, odblaski, pieszy, pomoc, rowerzysta, użyj, wyobraźni
W Fundacji postanowiliśmy, że będziemy pokazywać Wam kampanie społeczne zrealizowane przez innych, które są związane z bezpieczeństwem na drodze. Wszyscy mamy wspólny cel – ograniczenie liczby wypadków.
Mamy nadzieję, że część z nich Was zainteresuje, zmusi do myślenia. Może przekażecie informację dalej, opowiecie swoim znajomym. Obowiązkiem każdego z nas jest powtarzanie, przypominanie i edukowanie. Zaczynamy!
Ponad 3 lata temu ruszyła chyba najbardziej wymowna kampania społeczna pt.
„Użyj wyobraźni”.
Odnosiła się do poprawy bezpieczeństwa pieszych na drodze w okresie jesienno – zimowym. W naszej Fundacji również często o tym mówimy, rozdajemy opaski odblaskowe, przestrzegamy słabo widocznych pieszych.
Kampania „Użyj wyobraźni” była trzecią z całego cyklu. Akcję rozpoczęto serią spotów skierowanych do motocyklistów. Druga odsłona była poświęcona młodym kierowcom i ich rodzicom. Trzecia odsłona kampanii po hasłem „Niewidoczni” dotyczy pieszych – niechronionych uczestników ruchu drogowego.
Równolegle z kampanią medialną, policjanci ruchu drogowego nasilili kontrole zarówno kierowców, jak i samych pieszych.
Wg. nas kampanię należy ocenić bardzo dobrze. Szokujące spoty najlepiej trafiają do świadomości kierowców. Ku naszemu zadowoleniu na drogach widzimy coraz więcej znakomicie oznaczonych rowerzystów, biegaczy czy pieszych.
Kampania społeczna – użyj wyobraźni.


0
recenzje